Valrossen + Blondie = SANT!

Nu har vi varit och simmat 1 km på 45 minuter. Herregud förstår ni, jag gamla tanten en hel kilometer. Visst borde man förvänta sig att någon i min ålder hade bättre förstånd?
Finns det nått jag verkligen hatar så är det "valrossar". De guppar upp och ner, stänker vatten omkring sig och förstår inte alls det där med att simma i vänstervarv utan envisas med att simma fram och tillbaka MITT i bassängen helt utan att bry sig om någon annan. Sedan fick jag också se "Blondie" som inte kan läsa skyltar. Hon simmar motströms tills hon inser att alla andra simmar åt andra hållet. Sedan missade hon också informationen om att man ska duscha innan man kliver ner i bassängen. Är hon rädd om frisyren eller? Fast nån kanske skulle berätta för henne att sminket rinner ut när man är i en bassäng.

Jag har dessutom ätit fisk både till lunch och till middag. Herregud så nyttig man kan vara då! Fast just nu skulle jag kunna döda någon för att få äta upp mina lakritsbåtar som står i skafferiet. Jag VILL ha!



"Chaos, terror, burning"


/Susanne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0