Träningsfritt!

Dagens träning har bestått av fyra timmar shopping, phu. Det bidde ett par nya måljeans i storlek 30 slimfit. Jag och Tomas trodde att de skulle vara för små för när jag vägde 54 kg hade jag storlek 27. Ina var helt säker på att de var i min storlek. Efter mycket argumenterande och en lååång kö sket jag i att prova och köpte dem. Problemet är bara att passade perfekt nu. Måste skaffa mindre..




Sen var vi på hockey och såg Luleå - HV71. Det blev 3 - 2. Träningspasset där vart trappen upp till rad 20, det var en väldans hög trapp så man var rent lite anfådd innan man var uppe. Fast det slank ner en läsk och en himla massa poppcorn. Blir ett något tuffare träningspass i morgon för att ta igen det.

"TNT"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0