Usch

Jag känner att det är väldigt svagt av mig att mitt första inlägg kommer två veckor in i tävlingen men det har sina orsaker. För det första så har jag inte direkt tränat någonting förrän den här veckan eftersom jag har haft lite svårt kombinera träningen med min hockeyträning. Den är ca 3 gånger i veckan på skumma tider så jag måste hitta på något finurligt sätt att kombinera det här utan att bräna ut mig.

Sen den andra orsaken är att jag faktiskt gjorde två tappra försök till inlägg i torsdags men efter att ha skrivit klart två identiska inlägg som helt enkelt försvann istället för att komma ut här så gav jag upp.

Nu har jag ändå lyckats ta mig ut på tisdag & torsdag på löpturer om ca 50 min och det var väldigt skönt. Igår var jag ut på en kortare löptur om 35 min eftersom jag skulle på hockeyträning. Med facit i hand hade jag kunnat springa betydligt längre eftersom jag dök upp på träningen när det var ca 20 min kvar eftersom jag missade tiden totalt och trodde jag var i god tid till träningen som enligt mig började 21.15 men enligt 20 lagkompisar började 19.45, oooooops!

Nu har jag väl tagit igen lite av min sena start och Clubber Lang gav mig en smäll på käften för att jag var sen och han hann även med att lova fler smällar om jag inte beter mig!


Shape up, or else!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0