Svettigt värre!

Då har en ny tävlingvecka börjat! Har varit ute och gått med Anna i dag på berget. Blev två varv i dag med. Läskigt hur snabbt det blir mörkt ute nu. Var kolsvart ute då vi skulle gå av elljuspåret. Men men vi gick på kortare tid den här gången. Tog mindre än en timme. Känns härligt med förbättringar. Fattra dock inte hur det kunde gå snabbare med tanke på hur lerit det var och hur många omvägar man var tvungen gå, vi är helt änkelt sabbare bara. Bler nog samma runda imorgon också. Vi ska föröska någon dag att gå tre vändor också. så det blir nästan 7 kilometer. Det är nog himla tur att jag lånar Eriks cykel annars skulle jag nog inte orka hem igen och vet nivad det bästa är? Det är nerförsbacke hela väge hem.

Men men nu ska jag gå och skölja av mig lite sen dricka några liter vatten.

//Sara




Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyggt med ny bild. Vi är såååå fina så! ;)

2010-09-21 @ 13:48:48
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0