simma simma simma

Ja har simmat idag blev lite kortare än planerat mamma såg så bleck/röd samtidigt ut så vi klev upp och bastade lite :)

Kom fram till att bastu folk är extremt trevliga man sitter bara i bastun ett tag så tilslut sitter man där ett par stycken och diskuterar om gud vet inte vad alla och inget :) hemskt trevligt specielt när man inte har någon ducsh partner om ni fattar vad jag menar... ^^

jaja 30 längder 30 min känndes lite positift och negga samtidigt borde ju orka snabbare men med tanke på hur jag könde mig när jag startade så är jag nöjd över lag nu hoppas jag att lag Grön blivit riktiga tjokisar :) för jag och Ina ska ju ta hem veckans tävling :)

Over and out :)

/Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0