Säger juh bara OMG!

Idag har jag varit ute och gott. Hade egentligen ingen lust att gå ut och gå men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. Jag började med att gå min vanliga runda men efter en bit så sa Erik att vi skulle t ett elljuspår som är i närheten. Så jag gjorde det och gud så fruktansvärt jobbigt det var. Jag körde allt jag kunde i uppförsbackarna och snabb takt i nedförbackarna. Trode jag skulle avlida i sista uppförsbacken. Men det gick bra. Tror sammanlagt blev det 5 kilometer på 50 min. Är supernöjd med tanke på hur mycket jobbigare det är att gå på det där elljuspåret! Kanske blir två vändor nästa gång.

Ett bra tips som man kan lyssna på när man går ut och går är Iron Maiden. Jäklar vad snabbt man börjar gå nu! :S
 

//Sara




Kommentarer
Postat av: Per

Fantastiskt !!



Fast du vet ju att jag skulle vilja höra "The Trooper"

2010-09-14 @ 20:49:16
Postat av: Sara

Haha jag vet men den tog jag i min vanliga blogg ;)

2010-09-15 @ 14:26:51
URL: http://biggestlosetpitea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0