Ny banner

ny blogg. Jupp som ni ser så har vi en ny banner nu. Snodde bilden som från våran nya blogg på expressen.

Adressen dit är i alla fall: blogg.expressen.se/viktkampen

Vi kommer nog att lägga upp samma sak som vi skriver här så gör nog inte så stor skillnad om ni läser här eller där ;P

Idag har jag i alla fall varit ute och gått på berget med Anna. Vi skulle gå två varv men då började det regna så himla mycket så vi gick bara ett varv. Men det kändes ändå helt okej. Vi ska göra ett nytt försök i morgon så länge det inte regnar i morgon också. Då vill jag då inte ens gå där, man blir så himla lerig och det går knappt att gå där. Blir mer en skogspromenad.

Men men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se på lite tv.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0