Huveillta

Idag har jag tränat på det jag är allra duktigast på i hela världen - att sova. När jag vaknade i morse trodde jag att mitt huvud skulle explodera. Sedan släppte det inte så pass att jag tog mig upp ur sängen förrns vid halv-ett tiden.

Vi har i alla fall inlett någon slags diet i dag med grönsaker och pölsa till middag. Men visst är det så att kroppen förbränner mer när man är sjuk?

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på film.

"How do we sleep while our beds are burning"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: emmi

sv; det här låter riktigt intressant, är det en verksamhet ni håller på med eller? :)

2010-09-08 @ 22:15:22
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej det är bara en ploj innom familjen för att komma igång med träning och nyttigare matvanor. Sedan är det alltid roligt att vinna något!

2010-09-09 @ 07:46:23
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0