Höstkänslor!

I förmiddag har jag tagit en liten promenad i det mysiga höstvädret (Är nog bara jag som tycker det är mysigt).
Jag gick i ungefär 35 min/aktivgång. Riktigt uppfriskande. Sen har jag tränat mina tummuskler lite också, har spelat lite tv spel. Hehe :D

Ska nog åka till ett par kompisar i kväll och umgås med dom och sen blir det nog att gå hem. Vilket tar ungefär en 30 minuter bara det :D Så blir att röa på sig i dag.

Har löst mitt skavsårs problem nu också. Jag satt på ett plåster sen tejpade jag fast plåstret. Sen så tejpade jag ihops strumpan också så dett inte skulle kunna röra på sig. Så den här gången blev inte mitt skavsår nå värre. Mycket listigt gjort av mig! :)

Nä nu sja jag snart börja med maten som kommer ta minst en timme. Ska göra köttfärsbiffar med feta ost i  och potatis till :) 

Have i nice day.

//Sara




Tycker det är mysigt då man får börja klä på sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0