Haha!

Vill börja inlägget med att fråga min mor vars i tusan förra veckans resultat är? :O

Sen så sitter jag här och skrattar lite för mig själv att jag har varit så fruktansvärt dålig på att blogga spec med tanke på att jag är blogg ansvarig och allt. Tror jag lägger för mycket tid på min andra blogg. Ska försöka trappa ner på den och börja skriva lite mer här istället.

Har i alla fall varit dålig på att tröna också. Har skyllit på mitt skavsår ;P Men egenltigen har jag bara varit fruktansvärt lat. Men nu är det över. Nu JÄVLAR!!! VI SKA VINNAAAA WAAAAH! Be afraid!

I kväll blir dagens träning lite diskning. Så ha en bra kväll.

//Sara

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaja, jag har faktiskt ett jobb att gå till... Dessutom glömde vi (läs jag) lappen med resultatet i stugan så vi vart tvungna att åka och hämta det idag.

2010-09-13 @ 20:51:38
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0