Gåkamrat

Oj vad duktig jag har varit i veckan. Har gått en hel massa :D Efter middan idag var jag och Anna och gick på berget som är här på Porsön och vi gick hela två vändor i dag :O Hehe inte illa :D Så med cykelturen dit och gåendet har jag kommit upp i 7 kilometer idag typ:) Jag och Anna ska i alla fall börja gå den där rundan några gånger i veckan. Det är jätte trevligt att ha någon att gå med också juh.

I morgon får det nog bli en lite längre prommis. Ska nämligen kanske synda lite i morgon ;)

Tänkte blogg lite för Eriks vägnar också. Han försökte blogga två gånger men programet stängde ner sig så han var tvungen börja om hela tiden och gav upp. Det han skrev i alla fall var att han ska få något sätt försöka kombinera tränandet med hockeyn utan att ta ut sig helt. Han sa även att någon på källvägen kan juh försöka sabba lite för Ina och Tomas genom att fixa lite i deras mat ;) Om någon känner sig träffas så ska ni höra av er till honom. :P Dom får juh inte vinna sådär stort! :O Hehe

Men men har ätit "hemmagjorda" hamburgare i dag. Det vill säga att jag stekt dom själv. Blev supergott med lite sallad till :) Men inte lika goda som mina biffar så klart. Men nuuu  ska jag gå och duuuscha innan det blir för sent.
//Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0