Demolition!

Det blev ingen prommis eller inlägg igår för att ett litet projekt slutade som ett stort projekt. Vi ska nämligen sätta in en soffa istället för skrivbordet. Så jag tänkte att jag skulel börja ta bort lite från skrivbordet och tömma låtdor och så vidare. Men det hela slutade med att vi rev ner allt börja flytta om lite och jaa det blev ett kaos. Då vi var halvfärdiga så skulle vi in till stan och träffa Anna och Tommy för en kvällsrunda på stan och då vi kom hem var det inten ork för en prommis.

Men i dag har jag, Anna och Linn prövat en ny runda, en på mjölkudden. Den var lagomt lång. Inte så jobbig, men det tog ungefär en timme och nog han jag bli lite svettig. :)

Ska försöka hinna med en prommis imorn på förmiddag. [hehe låter osm att jag har massor att göra då jag har ett litet ärende i morgon] Sen blir det fredagsmys. ;)

/Sara


Hade min nya fina reflexväst på mig idag. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0