Blankt

Precis så känns det just nu. Blankt alltså. Jag har inget att skriva för det är helt tomt i mitt huvud. Ungefär som i resten av kroppen då. Jag har inte tillstymmelse till ork kvar och nu är det ändå tolv och en halv vecka kvar. Kan vara för att jag just i dag är lite upprörd över en grej på jobbet men det känns lite hopplöst att tro att jag ska orka i tolv och en halv vecka till. Undrar hur långa meningar man kan skriva egentligen? Och hur långa inlägg kan man skriva om absolut ingenting? 500 tecken? Är det omöjligt eller? Det blir i alla fall svårt att illustrera med en bild så ni får tänka er att detta här nedan är ett foto av innehållet i min hjärna just nu.






Ingenting
Nu ska jag gå och duscha så det blev inte riktigt så långt men visst ser det ut som om jag varit väldigt inspirerad i dag? Jag menar jag har ju fått ner en himla massa nedslag utan att skriva något som hellst intressant att läsa. Nu ska jag sluta så ni slipper läsa det här dravlet. Ha det gott!

"Empty rooms"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0