Behöver en spark i arslet!

Nu har vi varit och simmat, jag, Tomas och Ina. Tyvärr var jag inte så lite klantig så jag glömde astmamedicinen. Det var skitjobbigt att simma med rossel i lungorna så det blev bara 750 meter. men jag känner mig rätt nöjd i alla fall. Som tur är räknas inte min vikt den här veckan. Jag känner mig dock lite orolig inför nästa veckas invägning då min partner envisas med att han ska ha gått upp 5 och ett halvt kilo. Nåja jag hoppas i alla fall på 66,6 för då har jag totalt gått ner 20 kilo och det är en himla massa kilon.


Skylt att sätta vid ytterdörren


Idag måste jag försöka ta mig i kragen och försöka städa lite här hemma. Dammråttorna är så stora att de når upp och hugga efter knäna nu. Förstå hur jobbigt det är att mota undan dem hela tiden. Fast å andra sidan är det kanske bra när vi glömmer att låsa dörren. Ingen törs komma in här när det morrar i hallen...

"Cleaning out my closet"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0