30 mins aktiv gång.

Idag har jag börjat träningen. Har gått 40 minuters aktiv gång eller rättare sagt 30 aktiv gång och 10 min halvt haltande för att jag lyckats få skavsår. No suprice there. Ska pröva Eriks strumpor i morn så får vi se om det blir nå bättre. Det känns då i kroppen att man inte har varit ute och gått på ett tag. Är helt slut men det känns skönt att äntligen ha kommit igång. I morgon blir nästa gångpass som är lite mer varierat.

Har även hunnit lite städning, diskning och annt roligt. ;P

Är super trött nu så ska bara blogga i biggestloser bloggen, hämta in resten av tvätten och sen slänga mig i sängen och se på tv.

Over and out!

//Sara


Dom snygga träningskläderna


Ajaj med skavsår

Kommentarer
Postat av: Per

Ser inte bra ut det där.

Du kanske skulle ta det lite lugnare !

;-)

2010-09-08 @ 15:10:03
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/
Postat av: Tomas

Håller helt med per!

2010-09-10 @ 09:32:30
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0