Träningskväll

Det kan man helt klart kalla gårdagen. Mellan kvart i 6 och kvart i sju befann jag mig i kristallen och hade hockeyträning och sedan skyndade jag mig allt jag hade för att ta mig till Pontusbadet.

Där var jag kl 19.30 och jag invigde simsäsongen med att köra 40 längder på~25-30 min. Jag kan väl tillägga att det inte var något direkt monstertempo men det fick räcka för igår och så nästa gång får det bli lite mer träning!

Nu vet jag däremot inte hur det blir med träning udner resten av veckan eftersom jag har rätt mycket jag ska försöka hinna med under helgen och att det knappast blir någon träning ikväll!

Salut!

Kommentarer
Postat av: Per

Skulle väl inte tro det....



Men vi har i alla fall kollat kalorierna i pilsnern. !!

2010-10-08 @ 08:16:23
Postat av: Susanne

Du kanske borde bli simmare istället för hockeyspelare. Svenska frisimsrekordet på 1000 meter x 1,25 (för att omvandla till bröstsim) = 22,6 minuter.

2010-10-08 @ 11:25:28
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0