RIK - Brooklyn 4-0

Då var seriepremiären avklarad, men med 12 skott så känns det inte som någon större bedrift att hålla nollan.

För att vara andra matchen för säsongen känner jag mig oväntat trygg i kassen och jag tror det kan bli en bra säsong för mig iår.

Förövrigt så började dagen med att jag åkte ut på en 40 min upptäcktsfärd på cykel/ till fots. Jag utforskade mjölkuddsberget och hittade där en utsiktplats där det går att grilla och även en fin naturstig som tog mig ca 10 min att springa.

Något jag däremot inte förstår är att Sara kastade kuddar på mig när jag kom hem och drog av ett lufttrummesolo till Slipknot - Wait and bleed. Hon påstår att man ska sova kvart i 9 lördagmorgnar, men hallå? Kvart i 9 hade jag ju varit vaken 1h 45 min, klart man vill spela lite lufttrummor då! :S

Morgondagens invägning känns spännande och oviss. Mörkar övriga lagen formen eller kan man faktiskt ha en chans den här gången?

Nja, nu ska jag dricka upp kaffekoppen och ta tag i den här lördagkvällen.

//Erik


Kommentarer
Postat av: ErikaW

Måste bara få fråga er som är med i tävlingen , kan man bli diskad om man kör med fult spel ? jag tänker på sonen som var hemma och tränar på dagarna och lurar sin mor efter hon har jobbat att äta pannkaka, sylt och grädde . Väntar med spänning vem som lyckats i veckan Jag håller en tumme för föräldrarna denna vecka

/Erika, nästa vecka kanske jag håller på lulelaget eller ungdomarna från piteå vi får se !

2010-10-03 @ 23:28:12
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tyvärr gick det helt åt fanders för föräldrana. Jag gick upp 0,2 kilo. Det ska tas igen i veckan.

2010-10-04 @ 09:04:27
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/
Postat av: ErikaW

Jag tror på er föräldrarna så nu när ni är ett team så

gör allt för att ungarna loosar !



/Erika

2010-10-04 @ 13:49:43
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0