Promenixarn!

ja det är jag det. Har varit och gått lite överallt idag. Tror jag fick ihop ungefär 8,5-9 kilometer. Det var riktigt sknt ute och perfekt väder för en promenix. Dock blev det väldigt jobbigt med tanke på att jag inte åt någon frukost innan jag gick. Så jag kände i kroppen att jag inte hade så mycket energi. Det är himla tur i bland att man har peppande musik i öronen annars skulle man nog inte orka alls, eller så skulle man gå i slow motion.

I morgon ska Erik spela match. Tror tom att han ska stå i morgon och det betyder att det kommer brännas många kalorier. För ni förstår när han ska stå då blir nervös och hoppig och det blir rentav svettigt. Det är himla tur att han är duktig. Ska nog gå ut och gå innan matchen så jag kanske är så trött att jag inte orkar vara hispig. ;)

Nu ska jag gå och byta kläder sen åka och handla lite. Ska nämnligen göra en liten mysmiddag för Erik då han kommer hem från skolan. Tänkte vi skulle se lite film och ha lite fredags mys också.

Så ha en trevlig fredag/helg!

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0