Jämn serie jo tjena.

Nu är ytterligare en fantasktisk match avklarad för Rosvik IK. Denna gången stod Älvsbyn för *host* motståndet *host*. Matchen slutade 1-10 till oss och skottstatistiken var hisnande 12-61. Det här resultatet får väl ses som en besvikelse jämfört med helgens match mot Överkalix som slutade 20-2.

Dagens knappt godkända resultat får väl förklaras med att Älvsbyn ändå hade 12 tappra spelare medan Överkalix bara ställde upp med 11.

Så här långt i serien har vi efter 5 spelade matcher målskillnaden 50-7. Fantastiskt inspirerande.

Förhoppningsvis så taggar väl dom andra lagen igång för såhär kan det inte fortsätta.

Själv så sitter jag här och tycker synd om mig själv eftersom ingen stoppade mig när jag körde ett mage-rygg pass i måndags efter hockeyträningen. I misären får jag väl se det positiva att jag kunnat ha rethosta också så det kan fortfarande bli värre! :)

Imorgon blir det simning, ska försöka träna mig på crawl men det är så irriterande när jag är så dålig på det.

Salut!

Kommentarer
Postat av: Per

Jag tycker att det är positivt att du inte är bra på crawl.



Jag kollade lite på nätet...



Typen av tävling som vi ska genomföra ska tydligen gå att genomföra på ca 1timme !!



Hur ligger du till ??

2010-10-21 @ 06:20:26
Postat av: Erik

Åh herregud, en timme är jag långt ifrån att klara på. Möjligtvis 1½ timme, det är mitt mål

2010-10-21 @ 09:12:32
Postat av: Tomas

jaja kul om man kommer ca en och en halv timme efter

2010-10-22 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0