har varit och testat på

Jag och Ina var och testade på hur 5 kilometer sträckan kommer att vara senare och jag måste säga att jag blir mer och mer imponerad av Erik... har springnde på 1 mil är inte illa pinkat var och gick 6 kilometer i rask takt och det kändes lite i benen efteråt... men nu har jag i alla fall satt upp ett mål till triatlon... ska ju klara under 3 timmar i alla fall... då har jag:

1 - Timmer cykling
1 - Timme promednad / springa
1 - Timme simning
--------------------------------------
3 - Timmar totalt

tittar jag på det där borde jag kunna pressa ner det lite men vill testa på allting innan jag sänker min tid...

Tomas

Kommentarer
Postat av: Sara

GLHF! ;)

2010-10-21 @ 15:35:18
URL: http://saraj89.blogg.se/
Postat av: Tomas

tror du inte jag klarar det på tre timmar :O? vad e ditt mål då?

2010-10-22 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0