Egentligen vet jag inte...

Man kan ju undra varför det blir som det blir när det är som det är.

Jämfört med ungdomarna har det blå laget lite sämre förutsättningar, att förlora vikt, åtminstone rent fysiskt.
Ungdomarnas kroppar borde ju vara lättare att träna ned elelr bygga om, hur man nu vill se det.

Jag har absolut inte någon kondition att skryta med.

Men med de minst sagt ansträngande insatser som trots allt gjorts har jag kommit en bit på vägen.

Bara en sån sak som att jag under den här tävlingen har lyckats simma 750 meter.
Det skulle jag väl aldrig ha trott om mig själv för ett år sedan.

Eller att jag skulle nyttja en motionscykel....
Det är inte särskilt likt mig...
(Känns skönt att det inte är så mycket publik när man cyklar i alla fall.)

Det som är värst med allt tror jag ändå är träningsvärken.
Ibland dyker den upp även om man har hållit på ett tag nu.

MEn om man byter rörelse eller om man försöker med något annat så kommer värken.


Vi får väl se hur pass långt simmandet kommer att räcka framåt december.
Gårdagens insats = 750 meter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0