Bilägare

Att Mercedesförare aldrig någonsin blinkar visste ju alla men visste du att:

- Audiförare alltid kör massor för fort (bara för att de kan?)
- Toyotaförare alltid ligger på kroken på framförvarande bil (drar de mycket soppa eller?)
- Volvoförare ska vi bara inte prata om för det är så synd om dem, noll till hundra på en kvart.
- Saabförare kör helt utan hänsyn till alla andra och kör om fast de har möte och byter fil fast du var där just då. (mest män mellan 45 och 55?)
- Peugeotförare kör konstant 10-20 km/h för fort.
- Opelförare vill alltid in just före dig och sedan bromsa ner hastigheten.
- Passatförare vägrar att använda gaspedalen vid accelerationer (eller saknas en sådan manick i just den bilen?)
- BMWförare kör alltid mycket för fort eller mycket för sakta (kan ha att göra med de två ålderskategorier de attraherar)
- Citroënförare kör 20 för fort på 50 och 70 väg och 20 för sakta på 110 väg. (Vad säger det om topphastigheten?)

Fordförare kör konstant för sakta, mitt på vägen och gör allt i sin makt för att förhindra en omkörning.

Renaultförare bländar aldrig av när de kommer upp nära bakom dig.
-Firmabilsförare förvandlas direkt till Saabförare så fort de kliver in i firmabilen oavsett märke.

 

Vad har det här att göra med hälsa och träning? Jo det är sånt här jag funderar över för att fördriva min tid så jag ”glömmer bort” att träna.

 

”Who’s gonna drive you home?”

 

/Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0