Bandit flyttar in

Nu hade jag skrivit ett långt inlägg för att bevisa min ståndpunkt men jag raderade det för det är nog bäst om Erik får forstätta tro att han har rätt. När han dessutom var så gullig att hänvisa till en ”forskare” och glömde att använda miniräknaren så…Jag skulle bara vilja avsluta diskussionen för min del med att säga: lycka till på kommande mekanik/dynamiktentor.

I går var vi så då äntligen och simmade våra 750 meter. Det kändes i kroppen att den inte utfört något som helst fysiskt arbete på nästan två veckor. Det måste till en bättring men vi ska genast förstöra det med att festa i kväll och kolla på Corroded m.fl. Det ska bli kul.

”Det finns inga genvägar, men människan letar konstant efter dom.”

 

/Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0