48 dagar kvar att leva.

Jag har faktiskt tränat lite i går kväll efter att jag lyckades få in Office på min dator och rent fått i gång mailen.

Spinning, situps, rumpa och vikter blev det. Fast jag kan inte för mitt liv förstå hur jag ska orka med 2 mil på cykeleländet. Just nu känns det ganska så oöverstigligt. Dessutom är det bara 7 veckor kvar att träna på. Det måste bli mer hårdkörning det kan vem som helst inse men hur ska man få kroppen till att förstå att den inte ska ge upp redan efter 8 kilometer? Är det någon som har något bra tips hur man övertalar musklerna att de inte är dödsslut?

Vi har för övrigt ett dilemma. Vi äter lite kolhydrater för att förbränna fett när vi tränar. För att bygga muskler för att klara utmaningen behöver vi muskler… Enda lösningen är att äta mer kolhydrater och träna så att vi förbränner mellan 3 till 4 tusen kalorier om dagen. Det innebär att jag måste säga upp mig.

Jag måste dessutom säga att jag är lite nyfiken på hur det går för de andra lagen. Inte ett ord på en vecka. Man får väl hoppas att det beror på att de övergått från träningsdårar till att bli soffpotatisar.

 

”Kniiiip stjärten”

 

/Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0