Svin

Hej!
Trots min ensamhet, eller kanske tack vare min ensamhet, har jag tränat på rätt bra hittills. Igår blev det idiotpass där jag sprang till simhallen, simmade en del och sedan sprang hem igen. Totalt blev det 8,8km löpning och 1,5km simning.

Idag har jag sprungit min gamla vanliga runda på 8km och det tog ca 45 min. Tempot börjar komma igång så jag tror att man kan nå en all-time high formtopp lagom till slutet av september då serien börjar. Det har förstås bara betydelse om jag verkligen ska spela nästa år men med en NHL-match på TV'n som bakgrundsmusik är det svårt att inte känna suget.

I övrigt kan jag väl nämna att svinen varit i farten igen. Natten till idag var dom och slangade ur min fina glidarbil. Jag börjar bli less och funderar på hur man ska få fast dom. Fast samtidigt..vad spelar det för roll? Inte ens om jag så skulle ha kopplat något slags brottargrepp på tjuvarna och burit in dom till polisstationen hade dom väl brytt sig? Känns snarare som att det hade blivit jag som på något lustigt sätt åkt dit och fått fängelse.

LESS!

//Erik


Kommentarer
Postat av: Eva Burman

ojdå har dom varit på bilen nu igen, himla trist men du kan bara ringa och terrorisera polisen tills de gör nåt. Ja du min son du är duktig på träna och jag tycker det känns kul om du skulle orka en säsong till i hockeyns värld, du är ju så himla duktig. Kram mamma.

2010-05-12 @ 07:34:20
Postat av: Susanne

Ska vi komma och hjälpa till att hålla vakt? Jag har ett prima järnrör!

Nä - men vad sägs om ett larm som väcker hela Porsön?

2010-05-12 @ 21:08:30
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/
Postat av: Per

Faan också....



Jag blir uppriktigt arg, men känner att man är fullkomligt maktlös mot såna där förbannade ligister som inte har ett endaste djävla ärligt ben i hela kroppen.



Förlåt, det var inte meningen att brusa upp...

2010-05-12 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0