Självsuggestion

Efter en veckas sjukdom är det åter upp i sadeln som gäller. Och det gick tuuuuuungt. Svetten rinner så jag måste ha gått ner minst två kilo bara i vätska.
Nu är det bara att intala sig själv att det faktiskt bara är två veckor kvar och jag ska gå ner fyra kilo. Jag väger 69,9 kilo, jag väger 69,9 kilo, jag väger 69,9 kilo. Undrar hur många kalorier man förbränner om man skriver det hundra gånger?

Nåja med en deltagare i Tyskland, en tröstätande för att han är ensam och den yngsta slappnade framför TV'n känns det rätt lugnt. Jag måste bara smyga in lite grädde i makens mat så har jag vinsten som i en liten ask.

"Runnin' with the devil. I'm gonna tell ya all about it"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Maken

hehe, jag är hemma mycket tidigare än du på dagarna .....

Så... gissa vilken mat som är spetsad med grädde !!!

2010-05-10 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0