Måndag veckan efter

Det kändes lite konstigt att sätta sig på träningscykeln så här måndagen efter den stora vinsten. Nu måste jag träna för att jag känner mig som en stor blobb efter pizza och chips.
Pizza är för övrigt överskattat och chipsen var inte så goda som jag mindes. Godisarna smakade bara socker. Fast Zandras kakor var precis lika goda. De smälte i munnen. Mmmmmmm.

Nu har jag 6,6 kilo kvar till min målvikt och det hade jag tänkt klara fram till den 14/8. Det är "bara" ett halvkilo i veckan till skillnad mot mina hitils drygt ett så det ska nog gå bra. Om man inte slöar till helt och fastnar i soffan med en chipspåse.

I am the champion

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0