Light fylla = bakis light?

Så har man avslutat ännu ett mördarpass. Bara tio dagar kvar.

Nåja man kan alltid trösta sig med att det är helg redan i dag och att man hinner med flera såna här pass om dagen nu i fyra dagar - NOT! I morgon ska jag soooooova, sen ska vi hämta Chevan och försöka damsuga ur den de värsta mögliga stripsen. Undrar om man behöver håv och råttfälla när de anfaller?

På fredag ska jag bara sova och på lördag blir det cruising. Jag är så taggad!

Fast jag har naturligtvis köpt light-öl och efter de här tio veckornas träning har jag förtjänat en riktig fest, sådeså!
Light-öl till mig och tjockis-öl till maken.

"Ina-ska-vara-borta-så-jag-ska-träna-stenhårt-i-sex-dagar" sitter framför datorn. Det talar i alla fall för att han inte ska bli någon match veckan.
Chafförn tror att han kommer att få en lätt seger när han vart nykter i veckan men då har han glömt att chaffören alltid får ett skrov på natten....


"Blå blå vindar och vatten, blå blå himlar och hav,
Blå blå känslor i natten, för det är fest med stillheten som gäst"


/Susanne

Kommentarer
Postat av: Maken

HA Ha hah....ha



Här blir det ingen tjockisöl...

Jag ska minsann dricka spriten ren. Mest effekt och minst kalorier !!

2010-05-12 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0