Glidare

Tjena!
Måndag eftermiddag bestämde jag mig för att ägna simpasset till att lära mig simma crawl. Det var väldigt annorlunda motför bröstsim men jag fick bättre och bättre flyt och mot slutet av passet kände jag mig rätt nöjd med tekniken. Jag kommer nog börja köra halva passet bröstsim och halva crawl för jag kunde inte riktigt ta ut mig så pass att det blev jobbigt med crawl.

Idag var det dags för en löptur och det blev 8km på cirka 45 min. Det var första gången jag sprang i mjukisbyxor ist för uppvärmningsdressen från hockeyn så det kändes lättare att springa. Efter löpningen blev det lite olika mag- och armövningar som gick bra.

Nu förstår jag att alla är fruktansvärt nyfikna på vad rubriken har med texten att göra? Det får bli en liten hemlighet så länge men den ska presenteras här på bloggen inom en snar framtid ;)

En limpsmaeärgås me smaeööööhr å en ostskiva på får de tamigfan bli nu!!

Pärsk!
Erik

Kommentarer
Postat av: Eva Burman

Hallå där vad är detta för dialekt..... Nej skämt och sido du skriver kul och det är roligt att läsa det du skriver men att kalla svärfar för gammal farbror är inte det lite farligt, han verkar ju vara i toppform nu. Han kanske spöar upp dig framöver!!!!Bamsekramar från solbränd mamma.

2010-05-10 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0