Fyra dagar kvar.

Igår var det fullmäktige till tio på kvällen. Då fick man i alla fall öva på att se vaken ut och jag ska tala om att det tär på krafterna. Särskillt som uppdrag granskning var där och filmade. Man kan ju inte sova med stängda ögon på rix-TV.
I söndags var det bakisdagen och viktnedgången berodde enbart på vätskebrist. Jag vet inte hur jag ska lyckas med att gå ner 3,2 kilo på fyra dagar. När det dessutom är två födelsedagskalas under den tiden, varav ett i Skellefteå, så känns det lite hopplöst. Men vadå, undrens tid är inte över. Jag får väl lov att bogsera hem Audin, i tänderna!

Nu har jag i alla fall gjort min obligatoriska timmes träning och vi har inlett den absoluta slutspurten med sopp-dieten.

Jag säger bara det, lycka till alla Lule-bor på Lördag!

"Mohhhahaaa"

/Susanne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0