Bloggsvacka

Haha jaa vad ska man säga. Är TYP bara Erik son har varit duktig och blogg! Skämmes på oss andra.
Här kommer en snabb sammanfattning vad jag gjort i veckan:

Måndag: Simning, 41 längder
Tisdag: En promenad på 6 kilometer
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Simning, 60 längder (REKORD, REKORD, REKORD!)
Fredag: Massa korta promenader
Lördag: En 4-5 kilometers promenad
Söndag: ÅKER TILL STOCKHOLM/BERLIN

Jag har i alla fall haft sådär lagom resfeber i veckan. Alla tycker jag är löjlig men det är faktist första gånger jag åker till ett land då man faktist måste till handa hålla ett pass! För er som inte vet så åker jag till Berlin på måndag men jag åker till Stockholm redan i morgon kväll. Jag kommer att vara i Berlin i ungefär 9 dagar, dvs att jag kommer hem tisdag den 18 maj. Det betyder att jag kommer troligen inte att blogga något på 10 dagar, jag kommer missa en invägning och sist men inte minst kommer jag missa all träning och kommer troligen gå upp allt jag gått ner. Men förhoppningsvis så kommer allt promenerander i storstaden att ge en del. Bara man nu inte fastnar där för att ett jävla askmåln ska stanna upp flygtrafiken!

Ha en bra vecka i Sverige

"from paris to berlin and every disco i get in, my heart is pumping for love"

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0