Snart en vecka

Så har jag avverkat 600 meter i en bassäng. Tycker du att det inte låter så farligt, va? Kan du då snälla tala om det för mina muskler. De skriker: hjälp vet du inte om att du är en gammal otränad tant? Sluta plåga oss!

Svamp, ägg och fläskfilé till middag, allt stekt i olivolja. Och ingen tårta hos Leif och Zandra. Det måste vara minst ett kilo till på vågen.

I morgon är det så sanningens ögonblick med invägning då man får betyget på vad man gjort i veckan. Jag hoppas på ett halvt kilo men vi får väl se. Jag känner mig då inte ett dugg smalare.

I kväll blir det morötter, paprika och gurka och fun light till sista chansen på tv, PARTY!

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0