Smörgåstårta... mmmmm

Vi hade smörgåstårta på årsmötet i dag och jag åt inget utan i stället åkte jag hem och åt omelett och en grönsallad.

Att träna just nu känns helt hopplöst, jag är så slut. Särskillt utan stöd från min kära make som jobbar och min son som är på rymmen varje kväll och lämnar mig aldelens ensam hemma.

Nåja en liten lycka är att cykeln slog över på 500 miles idag och en ur det blå laget åkte ur på TV's kopia.

I morgon blir det revision på lokalorganisationen så jag ska svettas över siffrorna i stället för på cykeln.

"I morgon är en annan dag!"

Susanne

Kommentarer
Postat av: Tomas

är det synd om dig mamma liten :O

2010-03-16 @ 20:27:57
Postat av: ErikaW

Susanne

Se det positivt det är ingen som använder träningsredskapen när dom andra inte är hemma



/Erika

2010-03-17 @ 07:19:41
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: Erik

Hmm..min kupp med att plantera tårtor överallt verkar inte funka! Måste prova något nytt

2010-03-17 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0