Simma simma simma!

Här kommer lilla Sara hoho jaja, bärandes på sin lilla kudde hoho jaja! Känns lite så just nu. Vi somna tidigt i går och ändå var jag helt slut i morse då jag vaknade! Sen har jag gått omkring med asma hela dagen också som inte velat ge upp och som gjort mig ännu tröttare. Men jag var och simmade 30 längder i dag i alla fall, men efter det var jag helt död! Men det känns som att simningen börjar ge lite resultat i alla fall. men men nu ska jag ta nug en en banan och en hårdbrödmacka och sen gå och sova så jag orkar upp till kvart över 6 i morn.

Cover me im going in!

//Sara


BTW för er medbloggare.Det skulle vara jätte snäll om ni skulle kunna sluta skriv Biggest Loser Piteå hela tiden det förstör designen! Man ser juh ändå att det står det i bannern. Tack på förhand. :P

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad menade du med ditt btw?

2010-03-15 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0