Seg och trött!

Ja som ni kanske förstår av Eriks inläggt från tidigare vad jag på fest igår. Var helt okej och drack lagomt. Att jag vinglade var en överdrift från Eriks sida. Jag var i alla fall och simmade 30 längder i fredags så kändes ändå helt okej att fara på festen då.
Ikväll så ska jag och Erik till Anna och Tommy och käka hemmagjord Pizza och dricka några öl men som tur är så ska vi gå dit, och kanske hem också, så behöver bara lite dåligt samvete ;) Just nu funderar jag starkt på att ta en långpromenad i stolen. Är juh endast -4. Riktigt skönt! Måste ändå till stan eller storheden för att inhandla mer alkohol. Men men i mrn blire invägning då Mammsen och Per kommer till Lule så vi får väll höras vidare då.
Förresten mamma kan du ta med vallan kanske? Tänkte jag behöver valla mina skidor så att jag kan åka in till stan och åka lite på isen :)




In ut rulla skjut!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0