Ojoj inte bra!

Nej jag är inte död och nej jag har inte blivit förlamad i fingrarna. Jag har bara varit väldigt vädigt trött den här veckan. Men tänkte sammanfatta veckan lite i alla fall.
Måndag: Simmning 26 längder sen var våran chaufför tvungen fara.
Tisdag: Simning 30 längder sen orka jag inge mer.
Onsdag: Vilodag. Gick på 40 inuters massage. var super skönt! Var skönt för ryggen och även bra för att få igång förbränningen.
Torsdag: Har väldigt ont under skulderbladet mest troligen fårn massagen men for och simmade i alla fall. Det gick någorlunda bra och jag simmade en 44 länger:)

Nu sitter jag här helt slutkörd och vill bara sova. Men ska äta en liten banan och lyxa till med en bonaqua och tagga lite inför morgondagen då det blir mer simmning!

Time to say godbye!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att se att du lever men....

....vi hade ju hoppas att ni hade en slackarvecka när ni inte skrev något. ;(

2010-03-12 @ 11:12:00
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/
Postat av: HannaH

mina axlar DÖR!! :O är helt slut i dom! :O d e helt sjukt :O

2010-03-12 @ 17:27:47
URL: http://ducky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0