JÄVLA CINDY!

Ja jag har provat mammas lilla träningspass med Cindy och hon är ett monster. Kommer nog ha träningsvärk i morgon! :S
Jag har inte bloggat dom senaste två veckorna för att jag inte tränat. Förra veckan hade jag praktik hela veckan och var het slut på kvällarna så orka inget göra. Sen Måndag och tisdag i veckan har jag haft lite hmm tjejproblem. Men nu har jag juh faktist tränat så tänkte jag kunde blogga lite så Erik inte är helt ensammen här! :)

Nu är det i alla fall påsklov och börjar inte om skolan förrens om över 1 vecka. Ska bli så skönt med sovmorgon men ser även fram imot hårda träningspass!

Ska nog gå och så på Erik så han slutar kolla på fjortisar på facebook och kanske ta en tidig kväll så man orkar upp i morgon köra upp ett skoterspår i Älvsbyn.

Ha ett bra lov så höres vi! :)

// Sara

Kommentarer
Postat av: Erik

Jaaja om du vill kallas fjortis får du väl kallas fjortis då :)

2010-03-31 @ 22:55:03
Postat av: Susanne

Det var ju det jag sa, j**la kärring!

2010-04-01 @ 21:50:27
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0