Halloj!

Förra veckan blev en lyckad vecka med mitt första bra resultat, tyvärr räckte det inte hela vägen bara. "Damn you Per!!" Men den här veckan ska jag banne mig vinna.

Dagens träning har bestått i en kvarts promenad till lunchen (som kanske inte räknas som träning men var skönt iaf) och nu ikväll blev det 60 längder på badet. En kul notis är att det gick långsamt i båda "normala" banorna så jag provade på att simma i "högfarts"banan och jag fixade det helt okej :)

Törs man ställa siktet under 95 kg i veckan? Helgen talar ju inte direkt för gynnsamma träningsförhållanden men det kan ändå gå.

Nu blir det lingongrova och kaviar, tack Sara :)

Mums!


Kommentarer
Postat av: Eva Burman

Hoppsan du kommer kanske att få det jobbigt under påsken för du skall väl inte svält hos oss i stugan eller..... Men som sagt du kan ju alltid spring runt i djupsnön runt stugan. Kram mamma.

2010-03-30 @ 11:51:27
Postat av: Erik

Nä men jag tar med mig en morot och en banan! Mer blir de it :P Och nå alkohol blir det inte tal om! :)

2010-03-30 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0