Haaard work work

Hallå!
Idag provade jag en ny runda, kallad Fjör'n! Den går runt björkskatafjärden och är på ~8,5 km. Det tog just under 45 min och jag kom in i "zonen" då benen bara rullar två långa stunder idag, kanske ett tecken att kondisen är påväg tillbaka. Efter det gjorde jag 20 armhävningar, 15 tricepshävningar, 30 ryggups och 2 vändor med en specialmagövning. Det är 5 övningar direkt efter varandra som mosar alla delar av magen.

Nu blir det att se desperata hemmafruar försöka ha ihjäl varann eller vad dom nu pysslar med.
//Erik

Kommentarer
Postat av: Per

Såja.... Tänk på att jag har tänkt vinna veckans invägning med hästlängder.



/ Per

2010-03-23 @ 20:53:25
Postat av: Tomas

HAHA du tror ju det :)

2010-03-25 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0