Dead meat!

Dålig uppdatering här sista dagarna men torsdagen bjöd på en hockeyträning där jag provade vara utespelare och jag kan nog säga att jag valde rätt för 10 år sen, var inget för mig! :) Fredagen började med 1,5 km simning på morgonen följt av en bastu. Det var första gången jag simmade så långt och det känns garanterat i axlarna idag. Sen på eftermiddagen tog jag och Sara en promenad till kvantum och köpte en del grejer till middagen. En bra träningsdag helt enkelt.

När jag så vaknade imorse hade jag fått någon slags storhetsvansinne, jag skulle springa en mil..på tom mage! Första 5 km gick ganska bra men som benen kändes sista kilometrarna finns bara två ord för att beskriva och jag citerar Mr.T:
DEAD MEAT!

Jag minns inte sist jag var så stum i benen, så det kom alldeles lägligt med en vilodag imorgon nu!

Roger in Roger ut
Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0