hm:(

Jag verkar vara bra på att följa dom andras trender verkar det som. Jag har nämnligen bakat lite julgodis och yog slut ganska fort sen så var jag och fikade julfika hos en kompis igår också som jag inte träffat på jätte länge.

Har som ni kanske förståt inte tränat en skit i veckan. Har nog gett upp för länge sen tror jag :S Men jag är i alla fall snart under 80 bara några veckor kvar nu ;D

Vet inte ritigt vad som händer i kväll men jag antar att jag ska sitta och vara JÄVLIGT nervös inför morgondagen. Det är juh som sagt final i morgon. Jag är inte så himla nervös inför invägningen för jag vet att jag har gått upp och sen så har vi ingen chans att vinna allt så för det är jag inte nervös. Jag är nervös för att en journalist från expressen sa komma upp från Stockholm och så ska vi bli fotograferade och saker. Hur läskigt om helst juh! :S Men men jag har juh gått ner i alla fall sen sist så tjockare är jag juh inte i alla fall det känns bra. ;) På kvällen då vi är färdiga med invägningen så blir det en liten fest för att fira att vi klarat av det hela (hahahahaha). Så jag antar att man kommer gå upp allt man gått ner då den kvällen, om jag inte gör det gå som kommer an garanterat göra det under jul XD

Men men nu ska jag gå och klä på mig och äta frunch.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0