Tillbaka till vintern.

Jag har varit till våren och hälsat på. Ingen snö och femton grader varmt. Då blev det deprimerande att stiga ur planet i Skellefteå. Det var ganska enkelt att se vilka som inte var Skellefteåbor - lågskor och vårjackor.
Inser själv att det kommer att bli tungt nästa invägning efter ett par dar med resturangmat och hotellfrukost. När dessutom träningen varit lika med noll får man väl vara glad om man inte gått upp så himla mycket. Fast jag tog en morgonpromenad på Kungsholmen i går morse och hittade tillbaka helt utan hjälp - imponerande va?

Jag kanske får ta upp Eriks förslag med snow-camp i helgen för att kompensera lite. Nu är jag i alla fall helt slut efter en halvtimme på cykeln, situps och lite hantel-övningar.

"Thank heaven I'm not that modest."

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0