Tårtfritt

Också ska man försöka skriva något vettigt igen som helst inte handlar om tårta.

Jag har tränat riktigt duktigt i veckan och har inte fuskat med maten. Jo jag har ätit tre godisar, en varje kväll.
Jag känner mig inte ett dugg smalare, bara hundra år äldre. jag kan inte riktigt ställa mig upp från golvet efter att jag har stretchat.

Jag längtar verkligen till helgen när man får komma sig ut i friska luften i stället för den där dödarmaskinen. När nu ungarna kommer hem måste vi bestämma ett nytt pris också. Synd att Tomas nödvändigtvis måste ta studenten mitt under Sweden-Rock-Festival. Fast eftersom det ändå blir jag som vinner kanske jag kan åka i alla fall..... *skoja bara* Inte om att det ändå blir jag som vinner då.

"When I'm sixtyfour"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0