Så typiskt Sara!

Jag trode jag hade skrivit ett inlägg i måndags men då upptäkte jag i går att jag hade skrivit i min vanliga blogg så jag får helt enklet kopiera in det här nu!

Skämmes! Jag har nu inte blogga på typ 3 veckor, kan kanske bero på att jag har varit och simmat två gånger och kört en cindy craford på 3 veckor! Inte bra alls, men nu så har det börjat dra igång igen.

I söndags var jag och Erik ute i det fina vädret och gick säkert 8 kilometer. Var riktigt skönt men nog så jobbigt. Sen gick juh inte invägningen riktigt lika bra som förra veckan men men.
I Måndags har jag slagit mitt rekord i simningen jag har simmat 50 längder! Är väldigt imponerad av mig själv spec med tanke på att jag bara har simmat två gånger på  tre veckor! Kommer nog kännas i morn. 
I går tvigna jag mig upp halv 7 och simmade endas 30 längder. Bev itne mer än så för att jag var tvungen gå upp för att ta bussen till skolan.
I dag bev det att ta en vilodag så jag tog mig en 6 kilometers promed i det underbara vädret vi har i dag. Det var ritkigt skönt. Men jag kom på i dag att jag säkert skulle kunna gå mycket längre om det inte varit för att jag har dåliga skor. Efter varje promenad har jag jätte ont i fötterna och knäna. Men men har inte råd med några skor nu i alla fall, ska juh till Berlin om mindre än en månad!
I morn ska jag försöka tvinga mig upp och ta en liten promenad innan skolan sen blir det lite simning på kvällen också.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

"Big girls, you are beautiful!"

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0