Nått på bloggen!

Så nu har jag gjort min plikt....

Förra veckan blev det sisådär med träningen så det dåliga samvetet speglade sig även i avsaknaden av inlägg.
Också åt jag ett chips hos Sara och Erik i går. De drar oss ner i fördärvet. Förra gången vi var dit åt jag en bulle....
Det började inte så bra den här veckan heller. Jag känner verkligen att jag inte ger allt i min träning men jag har i alla fall gjort det i dag. Dessutom har jag varit "pinn-pojke" på jobbet så jag har gått en hel del även på arbetstid.

Nu är det snart slut på påsk-godisarna också. En enda pytteliten kvar. Så nu är det slut på en-godis-om-dagen-håller-mamma-glad.


Sista godisen

"You say it best when you say nothing at all"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0