I wanna look good naked!

Jag hänger med latmask tränden tror jag. Har varit en seg seg vecka och har även syndat!
I tisdags orkade jag inte göra något alls. Jag tror jag har tappat motivationen lite. Känns som att hela tävligen har blivit mer av ett straff än att komma i form. Så jag sket i träningen och for och köpte en påse Estrella Rings. Jag lyckades i alla fall hålla mig från att äta upp hela utan blev bara halva. Onsdag blev det andra halvan och att äta på subway, vi uteslöt i alla fall max, sen tog jag och Hannah en lång promenad på cirka 6 kilometer..
 Även i dag var motivationen liten men då Erik (<3) visade en bild på mig som är tagen för någon månad sen och en bild som är tagen från förra helgen har det faktist börjat synas skillnad på mig och det gav mig mer motivation att fortsätta, så vi for och simmade. Jag slog faktist mitt simrekord med två längder, det vill säga att jag simmade faktist hela 52 längder! Riktigt härligt. I morn ska jag försöka ta mig upp och simma några vändor innan jag ska bege mig till skolan. Men för att orka upp är det nog bäst att gå och lägga sig nu.

BTW mamma och Per, vi ska KANSKE till Pite på lördag under dagen bara och sen tillbaka till lule. Vi undrade då om ni skulle kunna gå med på att vi har invägning då? Annars kommer vi nog inte kunna delta på nästa invägning om inte ni kommer hit.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0