Hjärnspinning.

Sweden Rock festival! Låter väldigt lockande. I så fall ska jag altså ha en inre bild av Gary Moore framför mig när jag inte riktigt orkar.
Just nu sitter jag här framför min dator och försöker komma på ett sätt att, mellan 12 timmar borta för jobb och åtta timmars nödvändig sömn, försöka förbränna drygt 2300 kalorier per dag. Hmmm. Fingervikter? Tyngre mus? Ett data bord som åker upp och ner i lagom fart? Eller är det där med jobb så himla viktigt egentligen? Hur länge klara man sig utan att sova? Om man äter frukost samtidigt som man hoppar rep... blir man vräkt för att det lever om för mycket klockan fem på morgonen, ja, ja jag vet. Det var bara en tanke.

Det kräver lite tankekraft att hitta en bra lösning. Hur mycket förbränner man när man tänker? Min familj brukar påstå att det snurrar rätt mycket i mitt huvud så det borde väl räknas som ett workout-pass?

"Friday on my mind"

/Susanne

P.S
Har fortfarande träningsvärk och inte i huvet då.
D.S
BlogRankers.com

Kommentarer
Postat av: Erik

Vill inte vara pessimistisk eller så men är det inte den helgen Tomas tar studenten? Eller är det veckan före?

2010-04-13 @ 20:45:58
Postat av: Susanne

Tyvärr har du rätt, fredagen den 11 Juni är studenten.



Då får vi hitta på något annat.

2010-04-14 @ 13:20:20
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0