Forskningsobjekt.

Jag måste vara ett biologiskt unikum som egentligen borde skänka min kropp till forkningen för jag måste vara den enda människan i världen som bara får sämre och sämre kondition ju mer jag tränar. I början var jag helt slut efter en halvtimme på cykeln, nu är jag död. Armarna värker och magen har kramp efter situps och hantlar. Och nej jag tar inte i mer utan jag cyklar saktare nu. Det är helt sant! Tur att det bara är 4 veckor kvar. Annars skulle jag inte orka ur sängen innan det här är slut.

Hmm undrar hur mycket de betalar?

"I can't fight this feeling anymore, I forgotten what I started fighting for"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Erik

Du det här låter som ett allvarligt fall av överträning, men som tur är har jag lösningen på dina problem!



Allt du behöver göra att:

1) Sluta träna

2) Börja äta mer



Jag kan garantera att inom 4 veckor kommer dina problem vara puts väck! Om inte får du pengarna tillbaka!



(I jätteliten text som knappt går att läsa) För dessa tips tar vi ut en avgift på 25$ och sedan en löpande avgift om 1$ om dagen under de kommande 4 veckorna.



Cillit bang, BANG! Och problemen är väck!

2010-04-29 @ 22:16:00
Postat av: Susanne

Jag tror inte att jag har råd att ta råd av dig, så jag får hålla mig till att ha Cindy som tränare.

2010-05-01 @ 18:14:31
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0