Flyg fula aska flyg.

En rapport ur verkligheten en helt vanlig dag i helt vanlig lägenhet i en helt vanlig stad:

Pust, flås och stön...

Och så frågar man sig åter igen: varför,varför, varför? Efter 45 minuters träning och man bara vill kräkas. Oj vad jag hoppas på att askan drar väck så jag får tre dagars vila i Berlin. Men visst, jag kommer att få jobba dubbelt så hårt sen när jag kommer hem men det är det lätt värt.

I går blev det ingen träning alls och palt till lunch och hemmagjord pizza till middag så jag känner mig lite rund om magen just nu. Ska nog mäta in mig för att se hur illa det är i verkligheten.

"An otherone bites the dust"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0