21/4 -10

Tjena!
Ikväll har jag precis som igår parkerat mitt arsle på skolan. Givetvis ligger jag efter för att ligga i fas verkar alldeles för obehagligt.

Skämt å sido så ligger jag inte värst långt efter men jag var rejält lat på dagen igår så jag skippade en lektion och en föreläsning av ren och skär lathet så då har jag bestraffat mig själv (och indirekt Sara som fått vara själv på kvällarna) med att sätta upp som veckans mål att vara helt i fas.

Pga. detta så har det inte blivit av att provspringa den där rundan för att se hur snabb jag är inför den eventuella tävlingen fast det kanske blir av på fredag.

Imorgon fortsätter träningen dock med simning och jag får väl köra extra hårt för att kompensera för det här.

"Hej, jag heter Erik och är en latmask" "Hej Erik!"


Kommentarer
Postat av: Eva Burman

Hej latmasken när är denna tävling som du pratar om, hinner du köra några gånger på sträckan eller? Det låter himla kul med en ny utmaning. Du jag har skickat ett paket med böcker åt dig som skall gå direkt till din postlåda. Jag städade nämligen i garaget och då hittade jag alla pocket böcker i en kartong som jag packat så fint så jag glömt av den.... 2 Jens Lapidius 1A och 2A. Kram mamma.

2010-04-22 @ 08:58:48
Postat av: Susanne

Hej Erik!

Hej jag heter Susanne och jag är en latmask!

2010-04-22 @ 20:24:29
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/
Postat av: Per

Hej Erik, kanske i sulle starta föreningen "Anonyma Latmaskar."

2010-04-22 @ 20:35:06
Postat av: Sara

Hej Erik, får jag också vara med i den klubben?

2010-04-22 @ 22:16:36
URL: http://saraj89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0